Wikia

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 81 (#4745) - maandag 23 december 2019

Eddy werkt zijn frustratie uit op Angèle. Adil wordt uit zijn bed gebeld; het alarm bij de Kabouters is afgegaan. Lowie komt terug van Londen. Vic is heel onrustig. Tim maakt zich zorgen over Viv.

Aflevering 82 (#4746) - dinsdag 24 december 2019

Britney hangt heel te tijd lusteloos rond in de Withoeve. Viv is bezig aan een heerlijke kerstmaaltijd. Tamara heeft de hulp van Dries nodig. Rosa maakt zich enorm kwaad tegen Angèle. Zal het tripje van Waldek naar het Zwarte Woud in het water vallen?

Aflevering 83 (#4747) - woensdag 25 december 2019

Rosa is niet de enige die kwaad is op Angèle en deze laatste reageert haar eigen colère dan weer af op Eddy. Hannah is jarig en haar peter is haar niet vergeten. Femke en Peter maken zich ernstige zorgen over Vic. Kobe ontvangt Karin, terwijl Tom Kerstmis viert bij Frank en Simonne.

Aflevering 84 (#4748) - donderdag 26 december 2019

Frank is in zijn nopjes na het etentje en ook Tom heeft genoten. Marianne is echter ziek opgestaan en gaat langs bij Ann. Simonne en Rosa uiten hun ongenoegen over Angèle, maar er blijken nog verrassingen naar boven te komen.

Aflevering 85 (#4749) - vrijdag 27 december 2019

Tom vraagt Karin mee naar het nieuwjaarsfeest bij zijn moeder. Lowie wil op de dansvloer alle frustratie eruit gooien en ontpopt zich tot een echte sfeermaker. Viv is in de wolken na een mooi gebaar van Leo, terwijl Peter eerder te maken krijgt met een onaangename verrassing.