Wikia

Week 17

Week 18

Week 19

Aflevering 86 (#4750) - maandag 30 december 2019

Lowie heeft een serieuze kater. Jacques en Eddy gaan met elkaar in de clinch; gelukkig kan Adil tijdig tussenkomen. Femke steunt Peter. Viv en Joren stellen zich kandidaat als babysit voor Hannah en Leo zodat Sam en Tamara het nieuwe jaar goed kunnen inzetten.

Aflevering 87 (#4751) - dinsdag 31 december 2019

Tania is een goede steun voor Ann in deze moeilijke dagen. Nancy probeert ondertussen hetzelfde te zijn voor haar Dieter. Karin heeft moeite om een dessert te maken en schakelt een beetje hulp in. Lowie belt naar Olivia.

Aflevering 88 (#4752) - woensdag 1 januari 2020

Frank en Simonne wensen Kaat een gelukkig nieuwjaar. Viv en Joren zijn nog niet direct uitgefeest. Tim kan door het werk helaas minder genieten van de feestdagen.

Aflevering 89 (#4753) - donderdag 2 januari 2020

Marianne geeft Karin een compliment. Frank neemt het op voor Jacques. Viv wordt ontroerd door een lief gebaar uit onverwachte hoek. Angèle stort haar hart uit bij Eddy. Peter twijfelt aan de geloofwaardigheid van Els.

Aflevering 90 (#4754) - vrijdag 3 januari 2020

Na een confrontatie met Nancy neemt Peter een beslissing die haar met verstomming slaat. Lowie is bloednerveus. Bob en Tamara gaan met kleine Leo langs bij zijn peter om deze een gelukkig nieuwjaar te wensen. Waldek krijgt de politie over de vloer.