Wikia

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#4755) - maandag 6 januari 2020

Lowie gedraagt zich afwezig op kantoor. Femke tempert het enthousiasme van Nancy. Tania verstoort een gesprek tussen Ann en Thilly. Simonne en Frank hebben een speelse ruzie. Dries levert zijn masterproef binnen.

Aflevering 92 (#4756) - dinsdag 7 januari 2020

Lowie vertegenwoordigt Boowie op een forum in Kortrijk. Eddy toont zijn goed hart, tot groot jolijt van Angèle. Marianne brengt Els een bezoekje. Eddy en Jacques hebben een meningsverschil.

Aflevering 93 (#4757) - woensdag 8 januari 2020

Bij de Kabouters worden de orders uitgedeeld door Thilly en daar is niet iedereen content mee. Dries ziet de tristesse bij Tamara en probeert haar op te beuren. Tim krijgt resultaten van het labo binnen en is compleet in de war.

Aflevering 94 (#4758) - donderdag 9 januari 2020

Femke en Peter maken zich zorgen over Vic, die constant huilt en ook ineens koorts maakt. Rosa mist Angèle. Bob kan niet meer op Lowie rekenen. Ann heeft vervelend nieuws te melden aan Judith. Nancy brengt Els naar het ziekenhuis.

Aflevering 95 (#4759) - vrijdag 10 januari 2020

Karin kan het niet laten om Tom te plagen. De aandacht van Lowie is ver te zoeken en dat komt zijn werk niet ten goede. Stan merkt de dichte band tussen Robin en Tom op. Tim lucht zijn hart bij Dieter. Er wacht Thilly een verrassing als ze thuis komt.