Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#4760) - maandag 13 januari 2020

Femke begrijpt de houding van Peter niet. Jasper maakt een grote fout. Waldek zoekt zijn toevlucht bij Kobe. Emma wil graag eens met Thilly praten. Judith en Tom vrezen dat Stan weer het slechte pad bewandelt.

Aflevering 97 (#4761) - dinsdag 14 januari 2020

Thilly gedraagt zich afstandelijk. Lowie slaat een uitnodiging van Frank af. Tim kent een doorbraak in zijn zaak. Tania denkt dat Lowie zijn gedrag van de laatste weken interfereert met hun werk bij Boowie en dat vindt ze niet zo fijn.

Aflevering 98 (#4762) - woensdag 15 januari 2020

Femke voelt zich compleet machteloos. Bob twijfelt om een boeiende opdracht van Tania aan te nemen. Rosa en Jacques lopen elkaar tegen het lijf. Tim weet niet meer wat hij moet denken. Thilly heeft het moeilijk.

Aflevering 99 (#4763) - donderdag 16 januari 2020

Vic is jarig vandaag, maar Femke is niet in de stemming om te vieren. Tim wil Adil iets duidelijk maken. Paulien maakt zich zorgen over Lowie. Viv zoekt terug contact met haar moeder. Peter loopt langs het politiekantoor.

Aflevering 100 (#4764) - vrijdag 17 januari 2020

Femke wil niet dat Els vertrekt en vraagt haar te blijven voor Vics verjaardag. Ze begint wel vragen te stellen over Peters onrust omtrent Vic en Els. Femke wordt gevraagd door Peter om hem op te zoeken waar hij staat geparkeerd. Ze meent een gesprek met hem te hebben, maar hij wil enkel een cadeautje afgeven voor Vic. Femke vertrekt in tranen, terwijl Vic zijn derde verjaardag zonder zijn ouders moet vieren. Adil keert terug naar De Kabouters en wordt met open armen ontvangen door zijn collega's. Lowie probeert hem te contacteren in de hoop op een verzoening. De twee maten leggen het bij en klinken op hun eeuwige vriendschap. Paulien wil Lowie bezoeken en maakt kennis met Viv. Ze botst erna op Tamara, die haar de kans geeft om de kleine Leo vast te houden. Joren denkt terug aan zijn vader en verwijt zichzelf nog steeds de gebeurtenissen. Waldek en Thilly beginnen aan een nieuw hoofdstuk. Jacques bekijkt de camerabeelden van de nacht dat Thilly verkracht is. De dader blijkt niemand minder dan hijzelf te zijn, en niet Jasper zoals gedacht werd.