Wikia

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#4770) - maandag 27 januari 2020

Nancy moet halsoverkop vertrekken en is radeloos; zelfs Dieter weet niet hoe hij haar kan helpen. Kobe probeert Paulien een zo eerlijk mogelijk antwoord te geven op haar onverwachte vraag. Marianne laat haar ongenoegen duidelijk merken aan Tom. Dries geeft Tamara goede raad.

Aflevering 107 (#4771) - dinsdag 28 januari 2020

Angèle is bloednerveus. Karin en Robin beginnen een band op te bouwen. Nancy spreekt Eddy aan over hun dochter. Simonne krijgt een opdoffer te verwerken die haar doet nadenken. Stan en Emma gaan samen shoppen. De politie loopt langs in de Withoeve.

Aflevering 108 (#4772) - woensdag 29 januari 2020

Britney wordt iets te streng aangepakt en Peter springt voor haar in de bres. Simonne heeft zo haar twijfels bij de keuzes die Sam maakt. Angèle is diep teleurgesteld. Stan herpakt zich. Dieter en Nancy botsen op een verontrustend filmpje.

Aflevering 109 (#4773) - donderdag 30 januari 2020

Nancy helpt Els en tegelijk kan ze haar hart eens luchten. Simonne probeert zich te verzoenen met haar dochter. Angèle krijgt een leuk voorstel, maar de vraag is of ze er erop zal ingaan. Dries is zenuwachtig. Paulien passeert bij Ann.

Aflevering 110 (#4774) - vrijdag 31 januari 2020

Dries krijgt eindelijk verlossend nieuws te horen over zijn masterproef. Maar zal hij daarna kunnen feesten? Paulien en Kobe zetten een belangrijke stap vooruit. Eddy kan zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Adil en Jacques hebben een date in de fitness. Britney voelt zich zo slecht dat ze breekt in de armen van Peter.