Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#4780) - maandag 10 februari 2020

Nancy trekt te snel haar conclusies. Tania vindt dat Boowie moet uitbreiden, maar zullen Bob en Lowie even enthousiast zijn? Angèle komt met een fantastisch idee op de proppen. Frank is de babysit van dienst.

Aflevering 117 (#4781) - dinsdag 11 februari 2020

Angèle doet Eddy een groot plezier. Nancy krijgt geen antwoorden op haar vragen en wordt ongeduldig. Peter vindt bij Kobe een mogelijkheid om over zijn gevoelens te praten. Tania houdt vast aan haar ideeën. Stan gaat solliciteren. Jacques spreekt af met een mysterieuze vrouw.

Aflevering 118 (#4782) - woensdag 12 februari 2020

Nancy voelt dat er van alles speelt achter haar rug. Lowie zet een stapje in de wereld met fijn gezelschap. Dries doet Marianne een groot plezier. Tania wordt uitgenodigd op een vergadering met Bob en Lowie.

Aflevering 119 (#4783) - donderdag 13 februari 2020

Dries maakt een opmerking over het gedrag van Lowie. Jacques doet Paulien een professioneel voorstel. Viv vraagt hulp aan Joren. Marianne en Tom hebben opnieuw een discussie. Simonne laat Frank verstaan dat ze nog niet afgeschreven is.

Aflevering 120 (#4784) - vrijdag 14 februari 2020

Er wordt een vergadering gehouden in de Withoeve. Zal Stan zijn eerste werkshift tot een goed einde brengen? Het idee van Angèle is een schot in de roos. Simonne besluit haar dochter een hart onder de riem te steken. Emma trekt de aandacht van Lowie. Iedereen viert Valentijn op zijn eigen manier.