Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#4795) - maandag 2 maart 2020

Frank en Simonne besluiten Kaat een bezoekje te brengen. Dries ontvangt een speciale uitnodiging. Britney heeft last van zenuwen. Jacques krijgt een voorstel in zijn schoot geworpen dat hij eigenlijk niet kan weigeren.

Aflevering 132 (#4796) - dinsdag 3 maart 2020

Nancy maakt van de nood een deugd. Lowie nodigt Emma uit om iets mee te gaan drinken. Adil wordt de mantel uitgeveegd. Er vindt een receptie plaats op de Withoeve. Jacques is enorm slecht gezind.

Aflevering 133 (#4797) - woensdag 4 maart 2020

Stan probeert te studeren. Jacques moet Adil een lastige vraag stellen. Nancy doktert een heel systeem uit om haar boekingen bij te houden. Joren voelt dat Viv hem van zich afduwt. Dries wordt voor voldongen feiten gezet. Er komt een spoedbestelling binnen voor Stevenson.

Aflevering 134 (#4798) - donderdag 5 maart 2020

Tot groot jolijt van Karin is Reinhilde niet van plan om zich zomaar gewonnen te geven. Nancy schakelt over op een nieuw systeem voor haar boekingen. Jacques wil dat Rosa iets voor hem doet.

Aflevering 135 (#4799) - vrijdag 6 maart 2020

Het interimkantoor heeft een sollicitant naar de Kabouters gestuurd. Tania laat zich niet inpakken door de waarschuwende woorden van Karin. Joren lijkt terug wat meer in zichzelf gekeerd. Rosa krijgt af te rekenen met een veeleisende klant.