Wikia

Week 27

Week 28

Week 29

Aflevering 136 (#4800) - maandag 9 maart 2020

De nieuwe mogelijkheden van de Withoeve worden door Femke op een heel speciale manier in de verf gezet. Stan weet zijn moeder te verbazen. Nancy doet haar best om werk en privé optimaal te combineren.

Aflevering 137 (#4801) - dinsdag 10 maart 2020

Bob is trots op Tamara. Karin en Reinhilde spelen het spel hard. Emma moet wegens ziekte forfait geven om te gaan werken. Joren heeft het moeilijk met de houding van Viv en krijgt goede raad van Tim. Dries krijgt alweer een uitnodiging.

Aflevering 138 (#4802) - woensdag 11 maart 2020

Stan komt bij Tom studeren en is tegelijk babysit voor Robin. De gezellige spelletjesavond dreigt in het water te vallen wanneer baby Leo van zich laat horen. Nancy gedraagt zich als een echte gastvrouw. Adil en Waldek worden geconfronteerd met iemand heel onverwacht aan de toog in Bar Madam.

Aflevering 139 (#4803) - donderdag 12 maart 2020

Simonne en Frank komen terug thuis van hun reis; Frank is eerder aan de stille kant. Stan wil zijn hart luchten en trekt opnieuw naar de psychiatrie. Jacques is eerlijk tegen Rosa. Bij Boowie krijgen ze af te rekenen met een onverwachte tegenslag.

Aflevering 140 (#4804) - vrijdag 13 maart 2020

Angèle heeft Rosa het een en ander te vertellen. Maar zal zij er oren naar hebben? Dieter geeft Nancy voorzichtig de raad om ook aan zichzelf te denken. Adil is in de wolken met zijn date. Bob en Lowie zijn razend. Sam krijgt een leuk cadeau.