Wikia

Week 28

Week 29

Week 30

Aflevering 141 (#4805) - maandag 16 maart 2020

Judith maakt zich serieuze zorgen over Stan en ze verwittigt Tom. Tim en Sam sluiten een weddenschap af. Jacques laat van zich horen. Karin wil de verjaardag van Tom niet zomaar laten passeren. Frank en Simonne zitten op dezelfde golflengte.

Aflevering 142 (#4806) - dinsdag 17 maart 2020

Peter heeft een voorstel voor Sam. Kobe biecht Paulien iets belangrijks op. Angèle wordt op haar plaats gezet. Nancy probeert Dieter gerust te stellen. Tamara is enorm enthousiast door het goede nieuws dat haar verteld wordt.

Aflevering 143 (#4807) - woensdag 18 maart 2020

Tom beseft dat Robin beter de waarheid hoort. Viv moet haar werk afzeggen. Jacques stelt Rosa teleur waarna ze erop uittrekt met Simonne. Deze laatste solliciteert bij de Kabouters en krijgt onmiddellijk het verdict van Adil.

Aflevering 144 (#4808) - donderdag 19 maart 2020

Nancy neemt een razende Marianne mee in haar taxi. Marianne is vastberaden en wil Robin van school gaan halen, maar die moet niks meer van zijn oma weten, en laat haar dat duidelijk weten. Frank en Simonne werden gevraagd door Tom om Robin van school op te halen, en zijn dan ook niet blij als ze Marianne er aantreffen. Die laatste beseft maar al te goed dat Karin haar kleinkind tegen haar heeft opgezet, en huilt uit bij Dries. Rosa begrijpt niet goed waarom Jacques voor iemand zoals Reinhilde wil werken. Daarbovenop stelt ze zich vragen bij hoe weinig hij wilt lossen over hun verleden samen. Ze lucht haar hart bij Simonne. Tim en Sam volgen hun tangolessen bij Bob, maar dat loopt niet van een leien dakje. Bij Boowie komt er goed nieuws; Reinhilde is teruggefloten door de raad van bestuur, met dank aan de clausule die Dries gevonden heeft. Angèle kan er niet bij dat Viv iets komt drinken met Lowie, terwijl Judith moet inspringen voor haar. Ann biedt samen met Waldek haar collega de nodige afleiding. Ook Viv en Lowie amuseren zich kostelijk en het komt tot een kus tussen beide. Adil krijgt bij De Kabouters te kampen met een stroompanne. Hij wordt opgeschrikt door een oude bekende, maar verwelkomt haar met open armen.

Aflevering 145 (#4809) - vrijdag 20 maart 2020

Angèle heeft belangrijk nieuws voor Sam en ook Stan komt met een verrassende aankondiging thuis. Reinhilde is razend en loopt net dan Dries tegen het lijf. Frank maakt zich zorgen om zijn Simonneke.