Wikia

Week 28

Week 29

Week 30

Aflevering 141 (#4805) - maandag 16 maart 2020

Judith maakt zich serieuze zorgen over Stan en ze verwittigt Tom. Tim en Sam sluiten een weddenschap af. Jacques laat van zich horen. Karin wil de verjaardag van Tom niet zomaar laten passeren. Frank en Simonne zitten op dezelfde golflengte.

Aflevering 142 (#4806) - dinsdag 17 maart 2020

Peter heeft een voorstel voor Sam. Kobe biecht Paulien iets belangrijks op. Angèle wordt op haar plaats gezet. Nancy probeert Dieter gerust te stellen. Tamara is enorm enthousiast door het goede nieuws dat haar verteld wordt.

Aflevering 143 (#4807) - woensdag 18 maart 2020

Tom beseft dat Robin beter de waarheid hoort. Viv moet haar werk afzeggen. Jacques stelt Rosa teleur waarna ze erop uittrekt met Simonne. Deze laatste solliciteert bij de Kabouters en krijgt onmiddellijk het verdict van Adil.

Aflevering 144 (#4808) - donderdag 19 maart 2020

Frank is niet zo gelukkig met wat hij te zien krijgt. Voor Boowie komt er eindelijk wat goed nieuws. Judith en Waldek maken het gezellig en zij zijn zeker niet de enigen. Tim en Sam amuseren zich ook goed samen. Rosa lucht haar hart bij Simonne.

Aflevering 145 (#4809) - vrijdag 20 maart 2020

Angèle heeft belangrijk nieuws voor Sam en ook Stan komt met een verrassende aankondiging thuis. Reinhilde is razend en loopt net dan Dries tegen het lijf. Frank maakt zich zorgen om zijn Simonneke.