Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 146 (#4810) - maandag 23 maart 2020

Karin ziet potentieel om Dries opnieuw een hak te kunnen zetten en scheurt Reinhilde letterlijk de kleren van haar lijf. Ze laat daarop de politie komen en zet haar aan om een valse klacht neer te leggen Dries omwille van aanranding. Tania reageert hevig wanneer ze Reinhilde ziet en komt pas in de late avond thuis. Bij het zien van Ann begint ze hysterisch te roepen dat Dries weg moet. Dries doet zijn verhaal bij Tamara, maar krijgt het bezoek van Tim en Lexi, die hem vragen mee te komen naar kantoor. Hij legt een verklaring af, maar vreest dat ze hem niet geloven. Bob verneemt van Tamara wat Dries zijn versie van de feiten is, maar moet vaststellen dat sinds die op Boowie is beginnen bewerken, een reeks van problemen gevolgd zijn. Karin is in de zevende hemel, maar kan haar enthousiasme niet delen met Tom, na het nieuws dat die heeft moeten incasseren van Judith. Stan heeft besloten het leger in te gaan. Judith heeft het moeilijk met het nieuws, maar probeert haar zoon te begrijpen, en is aangenaam verrast als ze verneemt dat zij het weet voor Tom. Adil, Eddy en Simonne gaan iets drinken in Bar Madam om te eerste werkdag van Simonne te vieren, en ook Thilly vervoegt hen. Eddy is in de zevende hemel als hij verneemt dat zijn 'favoriete kabouter' terug is. Ondertussen loopt Angèle thuis de muren op, aangezien ze geen bericht van hem heeft ontvangen. Simonne waarschuwt hem dat hem een serieuze bolwassing thuis te wachten staat, maar hij laat zich alsnog overhalen door Thilly om te blijven. Eenmaal thuis reageert Angèle jaloers op de aandacht die haar zus van Eddy gekregen heeft vandaag.

Aflevering 147 (#4811) - dinsdag 24 maart 2020

Dries begint de dag vol goede moed, maar botst al snel op een dispuut. Judith connecteert met haar zoon, waardoor hij zijn bezorgdheden met haar kan delen. Eddy moet zich constant in bochten wringen en dat is ook Simonne niet ontgaan.

Aflevering 148 (#4812) - woensdag 25 maart 2020

Karin krijgt onverwacht bezoek, maar is allesbehalve onder de indruk. Adil verbergt iets voor Waldek. Lowie laat niet in zijn kaarten kijken. Reinhilde en Karin verkneukelen zich in de gevolgen van hun daden. Ann begrijpt Tania.

Aflevering 149 (#4813) - donderdag 26 maart 2020

Tamara probeert zich te focussen op haar werk. Femke krijgt een nieuwe klant over de vloer. Stan is nerveus. Reinhilde speelt de vermoorde onschuld. Sam maakt zich zorgen over Joren en ook Rosa is ongerust.

Aflevering 150 (#4814) - vrijdag 27 maart 2020

De onwennige sfeer bij Boowie houdt aan. Dries krijgt onverwachts hulp aangeboden. Sam en Tim gaan samen naar de les. Waldek besluit eentje te gaan drinken in Bar Madam en hij is niet alleen. Adil heeft opnieuw een geheime date. Stan krijgt de nodige aanmoedigingen.