Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 146 (#4810) - maandag 23 maart 2020

Tania wordt geconfronteerd met moeilijke beelden. Judith en Tom zijn met verstomming geslagen door wat Stan hen verteld heeft. Eddy is in de zevende hemel. Tamara steunt Dries en spoort Bob aan hetzelfde te doen.

Aflevering 147 (#4811) - dinsdag 24 maart 2020

Dries begint de dag vol goede moed, maar botst al snel op een dispuut. Judith connecteert met haar zoon, waardoor hij zijn bezorgdheden met haar kan delen. Eddy moet zich constant in bochten wringen en dat is ook Simonne niet ontgaan.

Aflevering 148 (#4812) - woensdag 25 maart 2020

Karin krijgt onverwacht bezoek, maar is allesbehalve onder de indruk. Adil verbergt iets voor Waldek. Lowie laat niet in zijn kaarten kijken. Reinhilde en Karin verkneukelen zich in de gevolgen van hun daden. Ann begrijpt Tania.

Aflevering 149 (#4813) - donderdag 26 maart 2020

Tamara probeert zich te focussen op haar werk. Femke krijgt een nieuwe klant over de vloer. Stan is nerveus. Reinhilde speelt de vermoorde onschuld. Sam maakt zich zorgen over Joren en ook Rosa is ongerust.

Aflevering 150 (#4814) - vrijdag 27 maart 2020

De onwennige sfeer bij Boowie houdt aan. Dries krijgt onverwachts hulp aangeboden. Sam en Tim gaan samen naar de les. Waldek besluit eentje te gaan drinken in Bar Madam en hij is niet alleen. Adil heeft opnieuw een geheime date. Stan krijgt de nodige aanmoedigingen.