Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#4815) - maandag 30 maart 2020

Bob weet niet meer wat hij moet doen. Femke en Peter wacht een lastige taak. Waldek zet Adil een beetje voor het blok. De contracten voor Goethals zijn klaar en Karin wil deze persoonlijk afgeven. Maar dat is niet naar de zin van Tom.

Aflevering 152 (#4816) - dinsdag 31 maart 2020

Judith loopt op wolkjes. Adil moet zijn date een vervelende vraag stellen. Tamara belooft haar werknemer dat ze professioneel zal blijven. Tania wil gerechtigheid en stapt naar Tom.

Aflevering 153 (#4817) - woensdag 1 april 2020

Ann en Tania nemen een snipperdag. Waldek is nogal cynisch als het over de date van Adil gaat. Marianne maakt Dries duidelijk dat hij niet alles zomaar onder controle heeft. De woorden van Tania blijven hangen bij Tom. Dieter wil Nancy een lesje leren.

Aflevering 154 (#4818) - donderdag 2 april 2020

Joren zegt een afspraak met Viv af omdat hij niet overweg kan met haar oneerlijke houding. Emma en haar collega's van de stage drinken iets in Bar Madam. Reinhilde is in alle staten na een ongeluk. Waldek beseft dat Thilly hem heeft beetgenomen.

Aflevering 155 (#4819) - vrijdag 3 april 2020

De koppigheid van Karin zorgt bij Tom voor enige frustratie. Dieter voelt zich schuldig. Marianne loopt de Withoeve binnen. Lowie maakt een kleine fout. Dries laat een scherp kantje van zichzelf zien.