Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#4825) - maandag 13 april 2020

Karin schopt verschillende mensen tegen de schenen. Nancy is ongerust wanneer Dieter na een avondje feesten nog niet thuis is gekomen. Sam geniet met haar gezin van een dagje aan zee en dat wekt verschillende emoties op bij Tim.

Aflevering 162 (#4826) - dinsdag 14 april 2020

Marianne vangt een wanhopige Nancy op. Paulien maakt Kobe duidelijk dat ze geen gedoe wil op hun trouwfeest. Karin krijgt onverwacht bezoek. Tom is druk bezig met zijn toekomst. Ann heeft het niet gemakkelijk.

Aflevering 163 (#4827) - woensdag 15 april 2020

Peter staat tegenover Karin. Judith merkt op dat Tom meer en meer kiest voor de belangrijke dingen in zijn leven. Thilly wordt door haar zus op haar plaats gezet. Viv laat Lowie staan en spreekt af met iemand anders. Adil heeft genoten van een leuk reisje.

Aflevering 164 (#4828) - donderdag 16 april 2020

Tamara moet last minute op zoek naar een babysit voor Leo. Lowie en Adil hebben een bitse discussie, waarna Adil troost krijgt van Simonne. Een bespreking tussen Reinhilde en Karin eindigt op een sisser. Paulien heeft fijn nieuws voor Rosa.

Aflevering 165 (#4829) - vrijdag 17 april 2020

Karin legt een verklaring af bij de politie. Nancy kan niet anders dan in spanning afwachten. Het is de grote dag voor Kobe en Paulien. Tamara en Bob gaan samen lekker iets eten. Peter moet een moeilijke boodschap brengen.