Wikia

Week 33

Week 34

Seizoen 26

Aflevering 166 (#4830) - maandag 20 april 2020

Het trouwfeest verloopt niet helemaal van een leien dakje. Robin beweegt Karin tot tranen toe. Waldek probeert Thilly te begrijpen. Judith kan Marianne geruststellen. Nancy wordt onderweg tegengehouden door de politie. Viv is blij dat Lowie er voor haar is. Adil maakt zich kwaad.

Aflevering 167 (#4831) - dinsdag 21 april 2020

Kobe maakt Rosa duidelijk dat hij voor zijn toekomst wil gaan. Adil kan eindelijk genieten zonder al dat geheimzinnig gedoe. Tania twijfelt of ze nog kan blijven werken voor Boowie. Peter toont zich zeer strijdvaardig. Thilly laat niet in haar kaarten kijken.

Aflevering 168 (#4832) - woensdag 22 april 2020

Tamara brengt Lowie en Bob goed nieuws. Peter en Tom spreken af en in Bar Madam en ze zijn daar niet alleen. Thilly geeft Adil één goede raad. Paulien en Kobe zetten een volgende stap naar hun toekomst. Marianne uit haar ongenoegen tegenover Dieter in de Withoeve.

Aflevering 169 (#4833) - donderdag 23 april 2020

Angèle is haar nieuwsgierige zelve. Dieter zit met zijn gevoelens in de knoop. Nancy krijgt goede raad van verschillende mensen. Tania wordt verrast op het werk. Bob neemt een drastisch besluit voor Boowie. Karin duikt op bij Kobe.

Aflevering 170 (#4834) - vrijdag 24 april 2020 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 25: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Adil krijgt slecht nieuws te horen, terwijl Dieter goed nieuws ontvangt. Dries heeft een plan bedacht om Reinhilde een hak te zetten. Karin ontvangt een aangetekend schrijven. Joren geniet van zijn avond. Judith werkt in Bar Madam.