Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#4700) - maandag 21 oktober 2019

Judith nodigt Stan uit om bij haar te komen eten. Het is ontzettend druk in de Withoeve. Thilly stelt zich vragen bij het gedrag van haar zus. Nancy fleurt op na een leuk kaartspel. Eddy en Angèle hebben een etentje georganiseerd voor Frank en Simonne.

Aflevering 37 (#4701) - dinsdag 22 oktober 2019

Tim vraagt Simonne om hulp met betrekking tot Hannah, maar zij heeft een beter idee. Leo geeft wijze raad aan Tamara. Lowie en Frank vinden steun bij elkaar. Tania doet Lowie en Bob een voorstel. Karin wil met haar zoon de opening van zijn zaak vieren, maar Kobe heeft al een andere afspraak.

Aflevering 38 (#4702) - woensdag 23 oktober 2019

Britney verdient een centje door op Vic te passen. Eddy en Angèle krijgen ruzie; Angèle werkt haar colère uit in de fitness. Er wordt een mannenavond georganiseerd bij Lowie thuis. Stan heeft een emotioneel gesprek met Tom.

Aflevering 39 (#4703) - donderdag 24 oktober 2019

Bob biedt zijn hulp aan, maar dat wordt hem niet in dank afgenomen. Dieter heeft zijn handen vol op het werk. Lowie vindt dat Adil moet gaan feesten, maar Adil zelf denkt daar anders over. Thilly gedraagt zich geheimzinnig. Eddy zoekt Frank op na het werk. Peter krijgt een verrassend telefoontje.

Aflevering 40 (#4704) - vrijdag 25 oktober 2019

Zowel Dieter als Femke proberen Peter goede raad te geven. Lowie neemt de trein naar Londen, terwijl Bob een weekendje gepland heeft met Tamara. Frank stuurt Eddy wandelen omdat hij reeds een afspraak heeft. Adil voelt zich eenzaam. Thilly is een vrouw met een plan.