Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#4705) - maandag 28 oktober 2019

Kobe adviseert Waldek dat hij moet genieten van Thilly haar eigenaardigheden. Thilly zelf moet bemiddelen bij de Kabouters. De band tussen Stan en Tom wordt terug aangehaald. Joren heeft een grote taak voor school. Paulien botst op Karin.

Aflevering 42 (#4706) - dinsdag 29 oktober 2019

Tom en Karin zijn het niet eens met elkaar. Britney heeft een leuk idee om zich bezig te houden tijdens de vakantie. Thilly zet Eddy op zijn plaats. Tot grote verbazing van Tim, beslist Joren naar een halloweenfeestje te gaan. Ann stelt Judith voor om Thilly een koekje van eigen deeg te geven.

Aflevering 43 (#4707) - woensdag 30 oktober 2019

Thilly blijft niet bij de pakken zitten. Tamara doet haar beklag bij Dries over Bob. Bij Boowie komt er een grote opdracht binnen. Karin en Tom krijgen een uitdaging voorgeschoteld. Rosa biedt Simonne een luisterend oor.

Aflevering 44 (#4708) - donderdag 31 oktober 2019

Marianne komt Tom een minder fijne mededeling doen. Tamara maakt zich ambetant over Dries. Thilly viert Halloween, maar eigenlijk heeft ze een verborgen doel voor ogen. Bob heeft goede voornemens.

Aflevering 45 (#4709) - vrijdag 1 november 2019

Tamara neemt het op voor Dries. Thilly heeft Judith het een en ander te vertellen, maar dat schiet in het verkeerde keelgat bij haar. Britney is bokkig. Simonne voelt zich emotioneel helemaal uitgeput, maar dan brengt Rosa redding. Karin heeft een etentje met Kobe.