Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#4841) - maandag 7 september 2020

Karin is niet van plan om zich gewonnen te geven. Lowie en Joren hebben een gesprek over Viv. Reinhilde kan een beetje troost gebruiken. Tom botst op een woedende Ann. Waldek treft een ongewenste bezoeker aan in de wijnshop.

Aflevering 7 (#4842) - dinsdag 8 september 2020

Het wordt Waldek allemaal teveel en hij kan zich niet langer bedwingen. Robin is kwaad op Tom. Simonne krijgt een opportuniteit in haar schoot geworpen. Waldek weet Jacques te verbazen. Karin vreest dat ze haar cliënt niet langer in de hand heeft.

Aflevering 8 (#4843) - woensdag 9 september 2020

Simonne wil Franks ongelijk bewijzen. Paulien krijgt een belangrijke brief. Lowie maakt zich zorgen over Tania. De frustraties groeien Karin boven het hoofd. Jacques lijkt de moed te hebben gevonden om Rosa aan te spreken over wat er bij hem speelt.

Aflevering 9 (#4844) - donderdag 10 september 2020

Het is een bewogen avond voor Lowie. Tania spreekt af met Karin en valt daar van de ene verbazing in de andere. Kobe en Paulien worden met hun beide voeten op de grond gezet. Dries hoort verontrustend nieuws.

Aflevering 10 (#4845) - vrijdag 11 september 2020

Ann zoekt antwoorden bij Tom. Ondertussen ontfermt Judith zich over Tania. Lowie vangt Viv en Chantal op nu ze thuis niet meer terecht kunnen. Frank is zenuwachtig. Jacques heeft een verzoek voor Adil.