Thuis wiki
Advertisement
Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#5006) - maandag 26 april 2021

Nuvola single chevron right.svg Zie Aflevering 5006 voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Paulien stapt naar Tim en kan later haar nieuwsgierigheid niet bedwingen. Christine krijgt er een nieuwe leerling bij in haar klas. Leo zoekt Peter op met goede redenen. Kobe smijt zich volledig op zijn nieuw project. Het werk blijft Dieter achtervolgen.

Aflevering 172 (#5007) - dinsdag 27 april 2021

Er is enige frustratie merkbaar bij Tim en Dieter en daarom besluiten Nancy en Sam hun mannen eens te verwennen. Tania prijst Lowie. Er hangt een romantische vibe bij Tamara en Bob en daar zitten Paulien en Viv voor iets tussen. Femke wil dat Peter zelf een keuze maakt. Emma zoekt Joren op.

Aflevering 173 (#5008) - woensdag 28 april 2021

Paulien merkt enige ontgoocheling bij Lowie en spreekt hem erover aan. Een gesprek tussen Thilly en Joren leidt tot klinkende ruzie. Femke en Kobe delen hetzelfde dubbele gevoel. Christine beseft dat ze een fout heeft gemaakt. Leo krijgt de wind van voren.

Aflevering 174 (#5009) - donderdag 29 april 2021

Dries vermaakt zich met het gekibbel tussen Judith en Thilly. Eddy probeert de lucht te klaren tussen Joren en Thilly. Karin geeft Robin advies. Kobe laat zijn emoties de vrije loop. Zihame heeft nieuws voor Britney.

Aflevering 175 (#5010) - vrijdag 30 april 2021

Femke twijfelt aan de capaciteiten van Peter. Joren wil zich afreageren en dat heeft zo zijn gevolgen. Marianne doet haar beklag bij Karin. Angèle zet Eddy meteen met zijn voetjes weer op de grond. Judith hoort verontrustend nieuws.

Advertisement