Wikia

Seizoen 1

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#91) - maandag 2 september 1996

Frank en zijn familie proberen te weten te komen hoe erg het met de zwaar toegetakelde Vercammen is. Peggy en Rosa proberen de klap van het bericht over het vaderschap te boven te komen. Wanneer Jenny verneemt dat Luc de vader zou kunnen zijn, stapt ze boos naar het café.

Aflevering 2 (#92) - dinsdag 3 september 1996

Harry heeft Felicienne ingeschakeld om Ingrid in het oog te houden. Rosa bombardeert Luc tot vader. Walter en Marianne zijn het weer niet eens over Ann. Maar Walter heeft zijn eigen methode om Marianne aan te pakken.

Aflevering 3 (#93) - woensdag 4 september 1996

Harry wil Ingrid verrassen door een oude bekende te laten langskomen. Peggy en Robbe proberen om Rosa weer tot bedaren te brengen. Frank hoopt dat de dochter van Vercammen vlug opdaagt. Plots staat de politie voor de deur.

Aflevering 4 (#94) - donderdag 5 september 1996

Fernand legt Frank het vuur aan de schenen, hoewel er nog geen klacht is tegen hem. De verrassing die Harry aan Ingrid wil bezorgen is voor haar zeer onaangenaam. Jenny bereikt met zeer veel moeite Rosa. Ze wil weten wat er nu eigenlijk aan de hand is.

Aflevering 5 (#95) - vrijdag 6 september 1996

Simonne probeert op haar manier te weten te komen wat de dochter van Vercammen van plan is. Jenny wil haar koffers pakken om naar Bianca te gaan. Walter en Marianne proberen haar tegen te houden. Maar plots staat er onverwacht iemand op de stoep.