Wikia

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 46 (#136) - maandag 4 november 1996

Robbe wordt verdacht van brandstichting nadat Simonne een bezwarende getuigenis heeft afgelegd. Walter en Charles proberen in contact te komen met Marijke zonder dat Marianne het te weten komt. Ann gaat op zoek naar Lou om hem het nieuws van de brand te melden.

Aflevering 47 (#137) - dinsdag 5 november 1996

Voor Robbe ziet de situatie er niet rooskleurig uit, nu alle omstandigheden zich tegen hem keren. Rosa is erg onder de indruk van het krantenartikel. Maar voor Florke, Frank en Simonne komt het nog meer ongelegen. Na de brand duiken vermiste voorwerpen weer op.

Aflevering 48 (#138) - woensdag 6 november 1996

Carolien slaagt erin het lijk te zien en ze is heel duidelijk in haar oordeel. Rosa en Luc merken dat er al volop over hen geroddeld wordt. Rosa doet er nog een schepje bovenop. Wanneer Felicienne informeert naar Pieter Jan, gaat Harry de jongen zoeken.

Aflevering 49 (#139) - donderdag 7 november 1996

Rosa en Luc zijn in een dolle bui, maar Peggy komt roet in het eten gooien. Rebecca wordt bitter als Tom haar confronteert met de foto uit haar verleden. Harry kan even rondsnuisteren in de kamer van Pieter Jan en vindt er vreemde zaken.

Aflevering 50 (#140) - vrijdag 8 november 1996

Het gaat slechter met Veronique sedert zij weet dat Lou en Ann een relatie hebben. De psychiater waarschuwt Lou. Charles voelt zich ziek en wil nu dringend in het reine komen met zijn verleden. Frank wil zijn broer Luc eens flink aanpakken: hij is de oorzaak van alle problemen.