Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#151) - maandag 25 november 1996

Frank en Simonne bewegen hemel en aarde om het onverwachte bezoek buiten te houden. Tom moet zijn oom Charles nu met raad en daad bijstaan. Bianca is helemaal niet gelukkig met het initiatief van Jenny.

Aflevering 62 (#152) - dinsdag 26 november 1996

Charles gaat op zoek naar zijn kinderen en wordt geconfronteerd met zijn dochter. Frank gaat in de tegenaanval en neemt een advokaat onder de arm. Peggy wil niet meer in het kapsalon werken.

Aflevering 63 (#153) - woensdag 27 november 1996

De confrontatie tussen Marijke en Charles dreigt op een fiasco uit te lopen. Lou maakt Ann opnieuw duidelijk welke gevoelens hij voor haar koestert. Luc daagt plots op bij Rosa en wil niet meer buiten.

Aflevering 64 (#154) - donderdag 28 november 1996

Rosa wil harde maatregelen nemen indien Luc niet onmiddellijk weggaat. Marianne keurt de relatie tussen Lou en Ann af en wil met Lou gaan praten. Bianca brengt Jenny het bericht dat haar vader toch bereid is om te praten.

Aflevering 65 (#155) - vrijdag 29 november 1996

Luc wil Rosa aan het verstand brengen dat ze bang is om gelukkig te zijn. Bianca is getuige van een hoogoplopende ruzie tussen Frank en Jenny. Marianne licht Lou in over het verleden van Ann.