Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#156) - maandag 2 december 1996

Bianca is sterk aangegrepen door de hoogoplopende ruzie tussen haar ouders. Luc wil heel attent zijn voor Rosa, maar krijgt een koude douche. Een diepgaand gesprek over Ann brengt Walter en Marianne weer dichter bij elkaar.

Aflevering 67 (#157) - dinsdag 3 december 1996

Walter en Marianne proberen hun houding tegenover elkaar te bepalen na de nieuwe wending in hun leven. Frank krijgt een dagvaarding voor de rechtbank. Voor Bianca wordt er een geheimzinnig pakje gebracht.

Aflevering 68 (#158) - woensdag 4 december 1996

Robbe ontdekt dat Jenny meer ziet in zijn omgang met Bianca dan hij zelf bedoelt. De terugkeer van Felicienne is voor Marianne een onaangename verrassing. Frank ziet de kans om Vercammen een loer te draaien na een tip van Rudi Sterckx.

Aflevering 69 (#159) - donderdag 5 december 1996

Rosa en Peggy proberen opnieuw met elkaar te praten, maar het temperament van Peggy krijgt de bovenhand. Lou is boos omdat Simonne haar privé zaken in het café uitvecht. Marianne ontdekt dat Tom de manager van Rebecca wil worden.

Aflevering 70 (#160) - vrijdag 6 december 1996

Marianne is teleurgesteld over de keuze van Tom maar zoonlief blijft bij zijn beslissing. Frank raakt ervan overtuigd dat Florke en Jenny samenspannen. Robbe geeft toe dat hij Peggy jaloers wil maken.