Wikia

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#161) - maandag 9 december 1996

Bianca is in paniek om wat ze nu gevonden heeft. Walter stelt Tom een compromis voor in verband met zijn toekomst. Voor de eerste keer zet Jenny een stap naar Rosa toe.

Aflevering 72 (#162) - dinsdag 10 december 1996

Nu Simonne moet thuisblijven werkt ze Florke nog meer op de zenuwen. Harry gaat zelf bij Ann langs om te informeren naar de toestand van Ingrid. Het etentje van de doktersfamilie wordt brutaal verstoord door Rebecca.

Aflevering 73 (#163) - woensdag 11 december 1996

Walter vindt een oplossing voor Rebecca, maar Marianne is het er niet mee eens. Jenny ontdekt dat Bianca onder zeer grote druk staat en wil uitzoeken waarom. Lou hoort van Veronique dat ze naar huis mag gaan.

Aflevering 74 (#164) - donderdag 12 december 1996

Bianca vraagt Robbe om niets over de onverwachte ontmoeting aan Jenny te zeggen. Marianne neemt het Walter kwalijk dat hij altijd partij kiest voor de kinderen. Veronique voelt dat Lou niet wil dat ze naar huis gaat.

Aflevering 75 (#165) - vrijdag 13 december 1996

Walter en Marianne willen allebei het beste voor Tom. Maar Rebecca is het struikelblok. Simonne en Florke doen alsof ze de verjaardag van Frank vergeten zijn. Maar op het feestje komen er verschillende onverwachte gasten.