Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#96) - maandag 9 september 1996

Florke probeert thuis de gemoederen te bedaren omdat Frank en Simonne mekaar de schuld geven om wat er gebeurd is. Wanneer Ann met een man uit Italië terugkomt, heeft Marianne haar conclusie klaar. Jenny wordt onverwacht uitgenodigd voor een etentje.

Aflevering 7 (#97) - dinsdag 10 september 1996

Luc en Simonne proberen nu samen te verhinderen dat Leontien Vercammen haar speurtocht verder zet. Marianne wil kost wat kost te weten komen wat Ann met Lou van plan is. Felicienne kan niet langer zwijgen over de toestand van Ingrid.

Aflevering 8 (#98) - woensdag 11 september 1996

Tom en Robbe kunnen eindelijk hun fietsenplannen concreet maken. Ze nodigen het zangeresje Rebecca uit. Frank kan Fernand om de tuin leiden, maar heeft wel stevige beloftes moeten doen. Jenny heeft er genoeg van en neemt een kordaat besluit.

Aflevering 9 (#99) - donderdag 12 september 1996

Frank probeert krampachtig de situatie met Leontien te redden. Rosa en Peggy slagen er in om Luc en Robbe af te wimpelen. Ann probeert de situatie met Marianne recht te trekken voordat Lou komt eten.

Aflevering 10 (#100) - vrijdag 13 september 1996

Tom en Robbe maken samen met Ingrid en Rebecca vaste afspraken. De vroegere werkmakker van Frank komt hem informeren hoe het er bij Sanitair Vercammen aan toe gaat. Frank is het gekonkel beu en stapt zelf op Rosa af.