Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#186) - maandag 13 januari 1997

Felicienne komt tot een bittere conclusie in verband met het gedrag van haar echtgenoot. Ann overtuigt Tom om opnieuw contact te zoeken met Rebecca. Bianca is diep teleurgesteld over haar vader die alleen maar aan geld denkt.

Aflevering 97 (#187) - dinsdag 14 januari 1997

Peggy en Bianca komen thuis en zijn getuige van een gelukkig tafereeltje. Florke krijgt haar zin en gaat met Simonne op pad. Frank denkt dat Bianca ook al alimentatie komt eisen.

Aflevering 98 (#188) - woensdag 15 januari 1997

Robbe wil dat Peggy eindelijk zegt hoe het nu verder moet met hun relatie. Rosa brengt slecht nieuws over Carolien. Walter maakt zich ongerust over Ann en lost dat op een heel onhandige manier op.

Aflevering 99 (#189) - donderdag 16 januari 1997

De grote confrontatie van de familie Bomans met de vriend van Florke loopt slecht af. Frank wil het misverstand met Bianca oplossen, maar dat bekomt hem slecht. Voor Rosa en Luc is het duidelijk dat Peggy nog altijd van Bennie houdt.

Aflevering 100 (#190) - vrijdag 17 januari 1997

Peggy laat Robbe duidelijk merken dat hij niet langer nummer één is. Jenny probeert te beletten dat Bianca terug naar haar vader gaat. Een belangrijke dame wil dringend met Luc praten.