Wikia

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#201) - maandag 3 februari 1997

Tom denkt dat hij een heel leuke verrassing voor Rebecca heeft. Charles wil absoluut dat zijn ex-vrouw de waarheid over hem te weten komt. Jenny moet Bianca confronte­ren met een heel harde realiteit.

Aflevering 112 (#202) - dinsdag 4 februari 1997

Zeer tegen de zin van Simonne brengt Florke Rogeeke op de hoogte van de echte reden voor Franks proces. Ann probeert Harry ervan te overtuigen dat de uitslag nog niet definitief is. Leontien valt binnen bij Rosa met een onver­wacht bericht.

Aflevering 113 (#203) - woensdag 5 februari 1997

De feestsfeer wordt flink getemperd wanneer Walter dringend wordt weggeroepen. Frank probeert Rogeeke voor zijn karretje te spannen. Rosa krijgt onverwacht bezoek in haar slaapkamer.

Aflevering 114 (#204) - donderdag 6 februari 1997

Rosa en Peggy zijn het voor één keer roerend eens over het gedrag van Bennie. Tom wil absoluut dat Rebecca zijn voorstel aanvaardt. Frank moet constate­ren dat het tussen Florke en Rogeeke zeer goed gaat.

Aflevering 115 (#205) - vrijdag 7 februari 1997

Rosa wil Luc in zijn nieuwe werkkring verras­sen, maar komt op een ongeschikt moment. Simonne moet insprin­gen voor Harry, die verdwenen is. Bianca komt te weten wie haar sjaal in zijn bezit heeft.