Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#206) - maandag 10 februari 1997

Voor Walter en Marianne belooft het een roman­tisch weekend in Knokke te worden. Tom krijgt slecht nieuws over het optre­den van Rebecca. Ingrid verrast Felicienne met een sensatione­le mededeling over Harry.

Aflevering 117 (#207) - dinsdag 11 februari 1997

Frank schrikt welke straf hem boven het hoofd hangt in de zaak Vercammen. Bennie komt Peggy opzoeken en wordt geconfron­teerd met een heel boze Robbe. Tom en Carlos regelen een nieuw optreden voor Rebecca.

Aflevering 118 (#208) - woensdag 12 februari 1997

In het conflict tussen Robbe en Bennie kiest Peggy openlijk partij. Ingrid wil Harry overhalen om het toch opnieuw te proberen. Rogeeke weet blijkbaar zeer goed hoe hij Florke moet verleiden.

Aflevering 119 (#209) - donderdag 13 februari 1997

Frank krijgt onverwachts bezoek van Leontien, die tegen nogal bijzondere voorwaarden de klacht wil laten vallen. Lou pro­beert Veronique uit te leggen waarom Ann zo dikwijls op bezoek komt. Walter en Marianne wandelen samen gezellig op het stran­d.

Aflevering 120 (#210) - vrijdag 14 februari 1997

Het romantisch weekend van Marianne en Walter wordt heel abrupt afgebroken. Frank hoort dat Vercammen heel waarschijn­lijk niet ernstig gekwetst is, maar er duikt een getuige op die bezwarende feiten over Frank kan uitbrengen.