Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#211) - maandag 17 februari 1997

Frank wil dat Rogeeke zijn familielid bewerkt om voor hem te getuigen. Luc twijfelt of hij wel degelijk wil dat Frank de gevangenis ingaat. Marianne en Tom blijven in de kliniek.

Aflevering 122 (#212) - dinsdag 18 februari 1997

Simonne zoekt Vercammen op, maar tot haar verrassing lijkt hij haar niet meer te kennen. Veronique wil alles doen om Lou opnieuw voor zich te winnen. Volgens Ann zijn er goede tekens over de toestand van Walter.

Aflevering 123 (#213) - woensdag 19 februari 1997

Florke wil eerlijk blijven tegenover Rogeeke en probeert niet toe te geven aan de dreigementen van Frank. Veronique vindt vreemde dingen in de kamers van Ter Smisse. In het ziekenhuis komt een einde aan het lange wachten.

Aflevering 124 (#214) - donderdag 20 februari 1997

Veronique drijft Lou in het nauw omtrent hetgeen zij in Ter Smisse gevonden heeft. Luc zegt vlakaf zijn mening tegen Leontien over het geheugenverlies van Vercammen. Marianne en haar kinderen moeten bij elkaar steun zoeken in deze moeilijke tijden.

Aflevering 125 (#215) - vrijdag 21 februari 1997

Frank heeft een ontmoeting met Gerda, de vrouw die tegen hem zou kunnen getuigen. Volgens Simonne klikt het meteen goed tussen die twee. Harry irriteert Ingrid opnieuw met zijn obsessie. De doktersfamilie bereidt zich voor op het ultieme afscheid.