Wikia

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 126 (#216) - maandag 24 februari 1997

Jenny pakt Neil zeer kordaat aan, wanneer hij in Ter Smissen opduikt. Wanneer Frank hoort wat er gaande is met zijn dochter, is hij niet meer tegen te houden. Marianne en Charles groeien dichter naar mekaar toe in deze moeilijke dagen.

Aflevering 127 (#217) - dinsdag 25 februari 1997

Felicienne vindt dat Walter ook aan haar had mogen denken. Jenny verwijt Veronique dat ze figuren als Neil in Ter Smisse binnenlaat. Bennie ontdekt gruwelijke dingen in het huis van Neil, maar raakt zelf in een gevaarlijke situatie verzeild.

Aflevering 128 (#218) - woensdag 26 februari 1997

Rebecca en Tom proberen wanhopig Bennie te verwittigen van de komst van Neil. Tussen Luc en Leontien komt het tot een hooglopende ruzie in verband met het ontslaan van arbeiders. Gerda ontvangt Frank zeer enthousiast.

Aflevering 129 (#219) - donderdag 27 februari 1997

Bennie slaagt erin zonder te veel kleerscheu­ren uit de gevaarlijke situatie te komen en brengt verslag uit over de gruwelijke dingen die hij gezien heeft. Frank komt met Gerda in een situatie die hij nooit had durven voorzien. De dag daarop moet hij verslag geven aan Simonne.

Aflevering 130 (#220) - vrijdag 28 februari 1997

Simonne pakt Frank stevig aan over wat er gebeurd is. Veronique krijgt Lou zover dat hij haar meeneemt naar de plechtigheid. Neil geeft zijn toenaderingspogingen niet op.