Wikia

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#101) - maandag 16 september 1996

Simonne, Florke en Luc proberen Leontien over te halen geen klacht in te dienen. Harry is gecharmeerd door Lou, tot grote ergernis van Marianne. Ondertussen is de rest van de familie stiekem bezig met de voorbereiding van het feest.

Aflevering 12 (#102) - dinsdag 17 september 1996

Walter probeert te verhinderen dat de ongenode gast ook op het feest van Marianne komt. Frank probeert Luc te overhalen om opnieuw bij Rosa te gaan werken. Simonne probeert Leontien in het café te houden, want Frank heeft een afspraak met haar.

Aflevering 13 (#103) - woensdag 18 september 1996

Jenny geeft uitleg waarom Frank Leontien niet moet vrezen. Na het ongeval wil Peggy haar natuurlijke vader in het ziekenhuis gaan opzoeken, tot grote ergernis van Rosa. Robbe verneemt dat er meer dan één waarheid zit aan het vaderverhaal.

Aflevering 14 (#104) - donderdag 19 september 1996

Rosa krijgt schoon genoeg van Robbes bemoeizucht en zet hem aan de deur. Jenny laat Frank verstaan dat ze werk wil maken van de scheiding. Ann houdt vol dat Lou alleen maar een goede vriend is.

Aflevering 15 (#105) - vrijdag 20 september 1996

Marianne is blij met Walters attentie. Maar Sjabloon:Charles blijft voor consternatie zorgen. Frank lijkt veel meer pijn te lijden wanneer de dokter aanwezig is. Harry krijgt bezoek van een van zijn leerlingen. Later mist Ingrid enkele waardevolle ringen.

  • De originele inhoud van deze aflevering is fout. Ingrid mist namelijk geen ringen, maar geld.