Wikia

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#256) - maandag 21 april 1997

Marianne waarschuwt Tom dat ze niet betrokken wil worden in zijn dwaze ondernemingen. De toestand van Harry maakt de wilde plannen van Leontien onmogelijk. Lou onderzoekt verder de dood van het poesje en komt tot een merkwaardige conclusie.

Aflevering 167 (#257) - dinsdag 22 april 1997

Florke komt te weten dat Martje in de proble­men zit. Leontien probeert haar problemen af te reageren op Simonne. Lou neemt een radicaal besluit in verband met Veroni­que.

Aflevering 168 (#258) - woensdag 23 april 1997

Lou vreest dat hij Veronique ten onrechte verdacht heeft en probeert het goed te maken. Rosa stort haar hart uit bij Jenny over het vreemde gedrag van Luc. Simonne heeft alle lottocijfers juist.

Aflevering 169 (#259) - donderdag 24 april 1997

Simonne is heel kordaat met Rudi wanneer ze merkt wat hij uitgespookt heeft. Veronique reageert onver­wachts kalm en beheerst op de beschuldigingen. Florke doet een serieuze bekentenis aan Rogeeke.

Aflevering 170 (#260) - vrijdag 25 april 1997

Florke is zeer ontgoocheld over Martje en wil dat ze meteen weggaat. In de gevangenis ziet Frank de kans schoon om met Neil af te rekenen. Marianne voelt zich nu sterk genoeg om het testament aan te vechten.