Wikia

Week 34

Week 35

Seizoen 3

Aflevering 171 (#261) - maandag 28 april 1997

Florke en Sjabloon:Rogerke zijn het oneens over hoe het nu met Sjabloon:Martje moet. Florke zoekt steun bij Luc, maar treft een ontredderde Rosa aan. Frank krijgt na de zware herrie in de gevangenis nog een verrassing.

Aflevering 172 (#262) - dinsdag 29 april 1997

Frank is totaal overdonderd door het onver­wachte bericht. François vraagt bedenktijd wanneer hij einde­lijk hoort over de toestand van Ingrid. Robbe is woedend wanneer hij hoort welke plannen Peggy heeft.

Aflevering 173 (#263) - woensdag 30 april 1997

Ingrid heeft er spijt van dat ze Harry zo gekwetst heeft en wil het goed maken. Het kost Robbe heel veel moeite om enthousiast te reageren op het resultaat van Peggy. De advocaat van Marianne meldt haar dat het testament van Walter niet kan worden aangevochten. Daar wil ze zich niet bij neerleggen.

Aflevering 174 (#264) - donderdag 1 mei 1997

Lou probeert Harry op te beuren na de zware klap die hij te verduren heeft gekregen. Tom moet al zijn krachten verzamelen om de woedende Marianne te kalmeren. Er komt een zeer onverwachte gast in Hof Ter Smissen logeren.

Aflevering 175 (#265) - vrijdag 2 mei 1997 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 2: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Rosa en Robbe hebben het moeilijk met het vertrek van Peggy. Ingrid bereidt zich voor op de ontmoeting met François die beloofd heeft een besluit te nemen. Wanneer Bianca wil gaan studeren, wordt ze geconfronteerd met de vreemde hotelgast.