Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#106) - maandag 23 september 1996

Peggy is boos op Robbe: hij wil dat Frank en Luc weten wie de echte vader van Peggy is. Harry moet Pieter Jan aanpakken over het verdwenen geld. Walter krijgt Mariannes broer op consultatie.

Aflevering 17 (#107) - dinsdag 24 september 1996

Frank denkt bij Leontien de gevoelige snaar te hebben geraakt. Walter probeert het contact tussen Charles en Marianne te herstellen. Maar dat gaat niet zonder problemen. Ann is uit haar humeur wanneer Lou aankomt in het gezelschap van een andere vrouw.

Aflevering 18 (#108) - woensdag 25 september 1996

Alhoewel Rosa vertederd is door de attentie van Luc, wil ze toch dat hij minder hard van stapel loopt. Charles is bang voor Mariannes reactie indien ze te weten zou komen waarom hij teruggekeerd is. Frank vraagt aan Luc hem te helpen om in het ziekenhuis te kunnen blijven.

Aflevering 19 (#109) - donderdag 26 september 1996

Leontien maakt duidelijk dat Frank best bang mag zijn van haar. Charles probeert aan Marianne de waarheid te vertellen. De persoon die Rebecca bespiedt, blijkt een bekende te zijn.

Aflevering 20 (#110) - vrijdag 27 september 1996

Leontien maakt aan Frank duidelijk dat zij nu de touwtjes in handen neemt. Walter probeert Marianne ervan te overtuigen Charles een kans te geven. Rosa vertelt eindelijk aan Jenny de hele waarheid. Met alle gevolgen vandien.