Wikia

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 21 (#111) - maandag 30 september 1996

Florke moet de gemoederen bedaren na het incident met Leontien en Frank. Marianne wil een afspraak met Charles maken. Rosa en Peggy besluiten om Luc morgen de waarheid te vertellen.

Aflevering 22 (#112) - dinsdag 1 oktober 1996

Luc is verbijsterd wanneer hij eindelijk verneemt wie Peggy's vader is. Samen met Jenny wil hij Frank in het ziekenhuis confronteren met de waarheid. Florke belooft Frank dat ze hem zal komen ophalen. Maar iemand anders meldt zich in het ziekenhuis.

Aflevering 23 (#113) - woensdag 2 oktober 1996

Jenny, Luc, Florke en Simonne zien bij het hospitaal wat er met Frank gebeurt. Simonne wil dat iedereen in de bres springt, maar dat zien Jenny en Luc helemaal niet zitten. Walter overhaalt Jenny om toch met Rosa te gaan praten. Peggy komt dolgelukkig thuis met de resultaten van haar examens. Ze vindt niemand thuis.

Aflevering 24 (#114) - donderdag 3 oktober 1996

Luc vertelt het nieuws over het vaderschap aan Florke, die anders reageert dan hij verwacht. Robbe probeert Peggy te troosten, maar dat wordt door Peggy anders geïnterpreteerd. Charles vertelt aan Marianne waarom hij echt teruggekomen is.

Aflevering 25 (#115) - vrijdag 4 oktober 1996

Simonne wil uitzoeken wat Luc en Florke verbergen over Frank. Marianne is ondersteboven van het nieuws over Charles. Jenny vraagt zich af hoe ze het grote nieuws aan Bianca moet melden.