Wikia

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#116) - maandag 7 oktober 1996

Tom ontdekt dat Rebecca en haar manager een meer dan zakelijke relatie hebben. Luc moet ook gaan getuigen. Voor of tegen zijn broer? Jenny en Rosa moeten mekaar wel ontmoeten op het feest van het fietsenproject.

Aflevering 27 (#117) - dinsdag 8 oktober 1996

Wanneer Luc terugkomt van de ondervraging, neemt hij een kordaat besluit. Tom kan het nieuws over zijn oom Charles niet verwerken en heeft het moeilijk met de houding van Marianne. Carolien vindt het helemaal niet prettig dat Bennie nog altijd dol is op Peggy.

Aflevering 28 (#118) - woensdag 9 oktober 1996

Jenny pakt Frank flink aan in verband met zijn gedrag in het verleden. Charles hoopt op begrip van zijn familie na de tragedie die hem is overkomen. Harry en Ingrid proberen de verdwenen oorbellen op te sporen, zonder opnieuw iemand valselijk te beschuldigen.

Aflevering 29 (#119) - donderdag 10 oktober 1996

Luc verneemt van Jenny dat ze nog een aantal troeven heeft waarmee ze wraak kan nemen op Frank. Ann is bezorgd om de mysterieuze afspraken van Lou en gaat op onderzoek uit. Walter geeft Marianne wat lectuur. Hij denkt dat ze zo haar broer beter zal gaan begrijpen.

Aflevering 30 (#120) - vrijdag 11 oktober 1996

Frank is de verwijten van de vrouwen rondom hem meer dan beu en dreigt met serieuze maatregelen. Dat is te veel voor Florke en Simonne die nog voor Frank moeten gaan getuigen. Ann is ondersteboven van hetgeen ze ontdekt heeft over Lou.