Wikia

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#121) - maandag 14 oktober 1996

Lou apprecieert het niet dat Ann hem bespioneert en vraagt aan Rebecca om zijn geheim te bewaren. Jenny wil een einde maken aan de situaties waarin ze altijd van iemand afhankelijk was. Rebecca doet een beroep op Tom om haar te helpen in het conflict met haar manager.

Aflevering 32 (#122) - dinsdag 15 oktober 1996

Luc probeert krampachtig de confrontatie met Frank te vermijden nu hij voor Lou enkele klusjes opknapt. Ook Peggy vraagt Luc om enkele karweitjes op te knappen. Ann verneemt van Rebecca ontstellend nieuws over Lou...

Aflevering 33 (#123) - woensdag 16 oktober 1996

Ann is zeer zwaar aangeslagen door wat Rebecca haar over Lou verteld heeft. Florke en Simonne vinden dat de getuigenis van Luc wel heel lang duurt. Pieter Jan blijft alleen achter in de loft van Harry en Ingrid.

Aflevering 34 (#124) - donderdag 17 oktober 1996

In het doktersgezin dreigt er een zwaar conflict over oom Charles. Florke en Simonne hebben het zeer moeilijk gehad om Frank in een gunstig daglicht te stellen bij de ondervraging. Als Luc de herstelling heeft uitgevoerd, bedankt Rosa hem op een onverwachte manier.

Aflevering 35 (#125) - vrijdag 18 oktober 1996

Ingrid is furieus omdat Harry Pieter Jan weer eens heeft vertrouwd en neemt meteen harde maatregelen. Jenny legt uit waarom ze het nieuws over Frank en Peggy nog niet heeft verteld aan Bianca. Plots krijgt Frank onverwacht bezoek.