Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#126) - maandag 21 oktober 1996

Jenny wil dat Frank zelf aan Bianca zegt waarom ze precies verhuist. Lou probeert het weer goed te maken met Ann, maar botst op onverwachte weerstand. Robbe kan het nieuws van Peggy niet verkroppen.

Aflevering 37 (#127) - dinsdag 22 oktober 1996

Tegen het advies van Marianne in probeert Charles zijn ex-vrouw te contacteren. Rebecca probeert meer te weten te komen over Bennie’s activiteiten en haar vermoedens worden bevestigd. Of is het maar schijn? Jenny vertelt aan Bianca eindelijk de hele waarheid over Frank. Bianca kan het onverwachte nieuws helemaal niet aan.

Aflevering 38 (#128) - woensdag 23 oktober 1996

Robbe licht Carolien in over wat er tussen Peggy en Bennie aan het gebeuren is. Jenny probeert de onredderde Bianca te troosten. Charles krijgt onverwacht hulp bij zijn zoektocht in het verleden.

Aflevering 39 (#129) - donderdag 24 oktober 1996

Harry krijgt van Fernand goede raad om toch aanspraak te kunnen maken op de verzekering. Robbe toont Carolien de harde bewijzen in verband met de louche activiteiten van Bennie. Florke moet de ondervraging door de onderzoeksrechter doorstaan. Ze is er niet gerust in.

Aflevering 40 (#130) - vrijdag 25 oktober 1996

Frank hoopt dat hij eindelijk te weten komt of hij in staat van beschuldiging wordt gesteld. Carolien wil weten waar Bennie al die spullen heeft gehaald. De terugkeer van Leontien Vercammen lokt zeer verschillende reacties uit.