Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#131) - maandag 28 oktober 1996

Robbe wil het verhaal van Bennie eerst controleren voor hij ermee verder gaat. Peggy is kwaad omdat ze haar moeder moet helpen in het kapsalon en zoekt een manier om eraan te ontsnappen. Lou geeft Jenny goede raad, maar krijgt het deksel op de neus.

Aflevering 42 (#132) - dinsdag 29 oktober 1996

Tom ontmoet Bianca opnieuw na lange tijd en hun eerste contact loopt niet van een leien dakje. Rosa en Luc proberen heel voorzichtig om toch weer tot elkaar te komen. Bennie moet toegeven waar hij de gestolen goederen opslaat. Jenny stapt naar de notaris in verband met het huis.

Aflevering 43 (#133) - woensdag 30 oktober 1996

Frank en Jenny worden het niet eens over de scheiding en moeten via het gerecht een overeenkomst bereiken. Rosa is het niet eens met de beroepskeuze van Peggy en probeert haar tot andere gedachten te brengen. Robbe wil opnieuw zelf detective spelen, maar dat breekt hem zuur op.

Aflevering 44 (#134) - donderdag 31 oktober 1996

Frank raakt in paniek wanneer hij hoort dat Vercammen er een blijvend letsel aan zou kunnen overhouden. Tom gaat op zoek naar Robbe, maar wordt geconfronteerd met een merkwaardige foto van Rebecca. Wanneer Robbe opduikt wil hij Tom aan de hoogste boom ophangen.

Aflevering 45 (#135) - vrijdag 1 november 1996

Door het vastberaden optreden van Frank kan de schade in de stallen van Ter Smissen beperkt worden. Peggy is Frank zeer dankbaar, maar laat zich niet beïnvloeden: de echtscheiding moet doorgaan. En er is natuurlijk nog een cruciale vraag: van wie is het onbekende lijk?