Wikia

Seizoen 2

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#266) - maandag 1 september 1997

Frank vindt het lijk van Neil in een hotelkamer van Ter Smissen. Ook Bianca en Jenny zijn in de kamer. Het is hem meteen duidelijk dat Neil Bianca opnieuw verkracht heeft. Omdat Jenny, in haar paniek, nauwelijks uitleg kan geven, trekt Frank zijn conclusie uit hetgeen hij ziet.

Aflevering 2 (#267) - dinsdag 2 september 1997

Jenny en Bianca vermoeden dat Veronique meer weet dan goed is. Wanneer zij vragen begint te stellen, geraakt Jenny in haar uitleg verstrikt. Carolien is terug van Portugal en belt aan bij Rosa. Ze kwam voor Peggy, maar die is er niet meer. Rosa biedt Carolien onderdak aan, maar slechts voor één nacht.

Aflevering 3 (#268) - woensdag 3 september 1997

Frank verneemt van Jenny wat er precies in de hotelkamer is gebeurd en is verbaasd over de wending der gebeurtenissen. Bij Jenny begint alles nu pas goed door te dringen. Florke is verbaasd over het gedrag van Roger tot hij heel verrassend uit de hoek komt. Tussen François en Ingrid botert het niet. François zoekt Leontien op: zij mag haar mond niet voorbij praten.

Aflevering 4 (#269) - donderdag 4 september 1997

Frank en Jenny maken zich zorgen over Bianca die ongewoon rustig is na alles wat er gebeurd is. Marianne besluit Rosa op haar eigen terrein aan te pakken en trekt naar het kapsalon. Veronique heeft last van nachtmerries en Jenny vreest dat haar vermoedens bevestigd worden.

Aflevering 5 (#270) - vrijdag 5 september 1997

Rogerke is in de wolken omdat Florke van gedacht veranderd is over hun trouwplannen. Ingrid wil een oplossing voor haar huisvestingsprobleem en gaat met Harry over de loft praten. Tom krijgt van een lief meisje een uitnodiging voor een fuif.