Wikia

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 46 (#311) - maandag 3 november 1997

Werner gaat in paniek op zoek naar Lou nadat hij de hele nacht vermist is geweest. Hij treft Lou op een cruciaal moment. Marianne wil de nietsvermoedende Carolien inschakelen in haar plannen tegen Rosa. Frank vindt opnieuw een goed argument om Simonne op afstand te houden. Maar Simonne laat zich niet afschepen.

Aflevering 47 (#312) - dinsdag 4 november 1997

Dokter Dewals komt naar Ter Smissen om te proberen een oplossing te vinden voor de problemen met Veronique. Carolien en Bennie hebben net een overeenkomst bereikt, wanneer zij verrast worden door een onaangekondigde bezoeker. De zoon van Fernand gaat aan de slag bij Leontien, maar neemt meteen een valse start.

Aflevering 48 (#313) - woensdag 5 november 1997

Lou neemt een definitief besluit over de toekomst en beseft dat hij daardoor veel mensen in moeilijkheden brengt. Frank en Jenny proberen de bouwplannen in Ter Smissen te verijdelen. Luc eist uitleg over het gedrag van Carolien en Bennie.

Aflevering 49 (#314) - donderdag 6 november 1997

Werner probeert Veronique zekerheid te geven over de toekomst, nu Lou zijn leven anders wil gaan inrichten. Bennie komt weer in de verleiding nu hij weet dat Luc over heel veel geld beschikt. Luc wil zijn geld investeren in een goed bedrijf en legt onverwachte contacten.

Aflevering 50 (#315) - vrijdag 7 november 1997

Lou besluit om de confrontatie met Veronique aan te gaan maar het is niet duidelijk of hij echt tot haar kan doordringen. Carolien en Bennie beleven een mooie nacht maar Carolien voelt dat er iets mis gaat. Luc geniet van zijn overwinning op Leontien maar moet al vlug weer met beide benen op de grond terechtkomen.