Wikia

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#316) - maandag 10 november 1997

Voor Luc is het duidelijk wat er met zijn geld gebeurd is. Hij besluit om wraak te nemen maar richt zijn woede op de verkeerde persoon. Werner legt uit wat Lou gedaan heeft. Iedereen in Ter Smissen is geschokt.

Aflevering 52 (#317) - dinsdag 11 november 1997

Leontien reageert ongelovig op het nieuws over het geld van Luc. Rebecca hoort dat haar broer Bennie zich weer in nesten heeft gewerkt en besluit zich met de zaak te bemoeien. Carolien wordt door Fernand meegenomen naar het politiebureau.

Aflevering 53 (#318) - woensdag 12 november 1997

Het komt Frank en Jenny goed uit dat Harry er niet in lukt in om het geld voor de verbouwing te vinden. Nu Leontien het geld niet heeft waarmee ze haar bedrijf had kunnen redden, dreigen de arbeiders met staking. Fernand verdenkt Carolien van medeplichtigheid met Bennie en neemt een radicale maatregel.

Aflevering 54 (#319) - donderdag 13 november 1997

Dré wil Ann opbeuren en neemt haar mee naar een lezing. Daar wacht Ann een onaangename verrassing. Leontien wordt op een brutale manier geconfronteerd met haar werknemers. Zij probeert ze op haar manier te overtuigen. Wanneer Rebecca thuis komt, vindt ze een enveloppe met geld erin.

Aflevering 55 (#320) - vrijdag 14 november 1997

Luc verdenkt Carolien en Rebecca van medeplichtigheid, maar krijgt meteen een harde reactie op zijn beschuldigingen. Ann wordt door Dokter Dewals weer geconfronteerd met Lou en hun gezamenlijke verleden. Leontien beweert dat ze een middel heeft om de staking vandaag nog te beëindigen.