Wikia

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#321) - maandag 17 november 1997

Rosa wordt geconfronteerd met het brutale oordeel van Felicienne en Marianne over haar hulpje Carolien. Leontien probeert met alle middelen de staking bij Vercammen te breken. Jenny en Bianca proberen Harry de plannen voor een atelier in de stallen uit het hoofd te praten.

Aflevering 57 (#322) - dinsdag 18 november 1997

Harry probeert de herinnering aan Ingrid en de mooie tijd die ze samen beleefd hebben, voorgoed uit te wissen. Nu Lou opnieuw contact zoekt met Ann, moet zij dringend een besluit nemen over de toekomst. Fernand wil met Rosa praten over de verkoop van het huis. Er is namelijk nog een mogelijke koper.

Aflevering 58 (#323) - woensdag 19 november 1997

Tom neemt het niet dat zijn moeder zich nu ook al met zijn beroepsleven wil bemoeien. Rosa is woedend wanneer ze hoort wie de nieuwe kandidaat-koper is. Harry begrijpt niet waarom Jenny en Frank opgelucht zijn wanneer hij geen lening krijgt om de stallen te verbouwen.

Aflevering 59 (#324) - donderdag 20 november 1997

Frank krijgt onverwacht bezoek en moet allerlei trucs uithalen om discreet te kunnen praten. Fernand krijgt het bewijsmateriaal van Luc niet mee en begint vermoedens te krijgen over de aard van het verdwenen geld. Rosa besluit om Marianne aan te pakken en speelt een aardig spelletje blufpoker.

Aflevering 60 (#325) - vrijdag 21 november 1997

Marianne praat zichzelf moed in om het Rosa weer eens betaald te kunnen zetten, maar krijgt tegenkanting binnen haar eigen gezin. Werner ondervindt dat het met Veronique wat beter gaat. Maar met Jenny kan hij niet zo goed meer overweg. Frank vreest dat hij loslippig is geweest tegenover zijn vroegere makker.