Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#326) - maandag 24 november 1997

Kristoff voelt zich zeer belangrijk wanneer hij botst op het lichaam van Neil in de stallen. De politie wordt ingelicht. Werner en Harry proberen te schade te beperken voor het imago van Hof Ter Smissen, en houden de klanten op een afstand. Harry heeft een vermoeden dat Veronique iets met de moord te maken kan hebben en vertelt over haar opgravingen op de plek waar het lijk is gevonden enkele maanden geleden. Werner verdedigt zijn zus tegen de verdachtmakingen. Jenny, Frank en Bianca zijn in alle staten. Ze houden Bianca op haar kamer omdat ze alle spanningen niet langer aankan. Terwijl Frank haar probeert te kalmeren, trekt Jenny naar Fernand aangezien ze denkt dat bekennen de beste oplossing is.

Aflevering 62 (#327) - dinsdag 25 november 1997

Frank heeft grote moeite om Jenny te doen zwijgen tegen Fernand. Jenny denkt dat alles bekennen de oplossing is, omdat ze vindt dat Bianca teveel lijdt omwille van de huidige situatie en vreest zelfs even dat haar dochter zelfmoord tracht te plegen. Frank probeert moeder en dochter te kalmeren. Leontien komt kijken hoe Kristoff zijn werk doet en krijgt ook hoogte van de situatie. De federale politie arriveert in Hof Ter Smissen. Inspecteur Pol Tibbax neemt het onderzoek op zich, en start de ondervragingen van Kristoff, Harry, maar ook Jenny en Frank. Die laatste komt in nauwe schoentjes te zitten nadat Harry aan Tibbax vertelde over het werk dat Frank aanvankelijk zou komen verichten vandaag.

Aflevering 63 (#328) - woensdag 26 november 1997

Werner probeert Harry ervan te overtuigen niets aan de politie te zeggen over Veronique. Frank moet bij zijn thuiskomst een spervuur van vragen ondergaan. Tom gaat zelf kijken in Ter Smissen en ziet dat er een belangrijke ontdekking is gedaan.

Aflevering 64 (#329) - donderdag 27 november 1997

De ruzie tussen Ann en Marianne laait hoog op en Dré doet zijn uiterste best om er niet in betrokken te geraken. Harry zoekt eerst bij Werner en dan bij Jenny een oplossing voor zijn woningprobleem. Jenny hoort wat er gevonden is en rent in paniek naar Frank.

Aflevering 65 (#330) - vrijdag 28 november 1997

Simonne begrijpt niet waarom Frank zo dikwijls met zijn ex-vrouw Jenny optrekt en besluit hem te gaan controleren. Rosa en Luc proberen met Fernand een overeenkomst te maken voor een vaste prijs. Charles krijgt heel onverwacht bezoek.