Wikia

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#341) - maandag 15 december 1997

Jenny en Frank spreken af hoe ze Simonne er kunnen van overtuigen dat ze geen verhouding hebben. Harry vermoedt dat hij weet wie het onbekende lijk is en gaat praten met de politie-inspecteur. Wanneer Tom en Charles naar Belize willen vertrekken, duikt Sarah plots op.

Aflevering 77 (#342) - dinsdag 16 december 1997

Ingrid wordt ondervraagd over wat er met François gebeurd is. Wanneer ze beseft dat Harry gepraat heeft met de politie, neemt ze harde maatregelen. Nu Simonne haar eigen leven wil gaan leiden, krijgt ze van verschillende kanten hulp aangeboden.

Aflevering 78 (#343) - woensdag 17 december 1997

Marianne wil het huis van Rosa grondig bekijken voor ze Fernand een bod doet. Frank komt te weten waar Simonne nu woont en besluit orde op zaken te stellen. Ingrid krijgt een telefoontje voor Rebecca van een vreemde man.

Aflevering 79 (#344) - donderdag 18 december 1997

Fernand wil geen partij kiezen in de ruzie tussen Rosa en Marianne en gaat de verkoop anders organiseren. Wanneer Bianca haar moeder vervangt achter de toog van Ter Smissen, komt een journalist vragen stellen over het lijk. Harry ontdekt een belangrijk detail aan het schilderijtje dat Felicienne gekocht heeft.

Aflevering 80 (#345) - vrijdag 19 december 1997

Bianca vindt dat Frank en Jenny de aandacht op zich trekken door krampachtig te reageren op vragen over het lijk. Iedereen vindt dat Veronique als herboren uit de instelling is teruggekeerd. Alleen Lou werpt een schaduw over haar geluk.