Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#361) - maandag 12 januari 1998

Jenny vreest dat Serge, de vroegere celmakker van Frank, gaat praten wanneer er hem strafvermindering aangeboden wordt. Florke vindt dat Dré een slechte dokter is omdat hij haar niet wil voorschrijven wat zij wil. Wanneer zij dit zegt tegen dokter Ann, heeft dit verregaande gevolgen.

Aflevering 97 (#362) - dinsdag 13 januari 1998

Veronique probeert om Bianca te kalmeren, nu Jenny daar niet in slaagt. Dat vindt Jenny een heel gevaarlijke situatie, want ze is ervan overtuigd dat Veronique alles weet over het lijk. Frank komt vroeger naar huis om iets over zijn vroegere celmaat Serge te weten te komen. Er is echter onverwacht bezoek.

Aflevering 98 (#363) - woensdag 14 januari 1998

Veronique wil dat Bianca de psychiater raadpleegt die voor haar genezing gezorgd heeft. Werner vraagt zich af waarom iemand zijn motor wil saboteren. Tijdens zijn ondervraging moet Frank toegeven dat hij regelmatig contact heeft met zijn vroegere celmakker. Hij probeert een goede verklaring te vinden.

Aflevering 99 (#364) - donderdag 15 januari 1998

Marianne probeert de brokken die ze gemaakt heeft met Ann opnieuw te lijmen. Carolien voelt zich zeer slecht behandeld en gaat met Werner praten. Ze wil dat hij een keuze maakt. Rosa begrijpt niet waarom Jenny verhindert dat Bianca een psychiater raadpleegt.

Aflevering 100 (#365) - vrijdag 16 januari 1998

Florke wil op haar eigen manier arrangeren dat Rosa en Luc weer bij mekaar komen. Bianca is woedend wanneer ze verneemt wat Jenny aan Rosa verteld heeft. Na lang aandringen van Carolien maakt Werner een duidelijke keuze.