Wikia

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#366) - maandag 19 januari 1998

Florke zet alle mogelijke middelen in om Rogeeke ervan te overtuigen Frank te helpen. Jenny vreest voor de gevolgen wanneer Bianca openhartig zou worden tegen haar psychiater. Bij haar terugkeer heeft Leontien zowel redenen om blij als om boos te zijn. Ze gaat meteen in de aanval.

Aflevering 102 (#367) - dinsdag 20 januari 1998

Marianne probeert op haar manier Felicienne ervan te overtuigen om niet mee te bieden bij de verkoop van het kapsalon. Werner heeft spijt van wat hij Carolien heeft aangedaan en besluit de schuldige aan te pakken. Ondanks haar moeilijke financiële toestand wil Rosa de herinnering aan haar geliefde niet besmeuren.

Aflevering 103 (#368) - woensdag 21 januari 1998

Frank wil dat Rogerke hem het ei van een prijsduif cadeau doet. Rosa probeert van Vertommen een lening los te maken, maar heeft ze daar wel genoeg voor over? Fernand verrast Frederique en Eva op een heel intiem moment.

Aflevering 104 (#369) - donderdag 22 januari 1998

Jenny en Harry hebben hun eigen opvattingen over de humeurigheid van Marianne en besluiten haar te helpen. Simonne heeft geen goed oog in de nieuwe belangstelling van Leontien voor Luc. Rogerke gaat met Florke het huis van Rosa bezoeken, maar ze worden er niet ontvangen zoals ze gehoopt hadden.

Aflevering 105 (#370) - vrijdag 23 januari 1998

Wanneer Frank het duivenhok van Rogerke bezoekt laat hij eindelijk zijn gevoelens spreken. Marianne stort haar hart uit bij Dré, maar deze reageert niet zoals ze verwacht had. Ann stelt haar moeder dan maar meteen een pertinente vraag.