Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#386) - maandag 16 februari 1998

Joeri ziet de relatie van zijn zuster Eva met Frederique helemaal niet zitten en besluit in te grijpen. Tussen Liliane Deroep en Felicienne laait het dispuut over Fernand weer op. Wanneer Ann en Marianne kibbelen over Dré, schrikt Ann toch van het besluit van Marianne.

Aflevering 122 (#387) - dinsdag 17 februari 1998

Dokter Dewals laat Veronique voelen dat haar therapie niet kan opschieten zolang zij een spelletje met hem speelt. Florke vindt dat Simonne en Frank ‘s nachts te veel lawaai maken en ze vraagt hen of dat wel nodig is. Ann vindt Lou ‘s ochtends niet naast zich in bed en slaat in paniek.

Aflevering 123 (#388) - woensdag 18 februari 1998

Luc en Florke houden hun hart vast wanneer ze vernemen wat Simonne gedaan heeft. Leontien wil weten wat er tussen Luc en Simonne bekokstoofd is tijdens haar afwezigheid. Ann heeft bedenktijd nodig wanneer Lou haar plots een ingrijpend voorstel doet.

Aflevering 124 (#389) - donderdag 19 februari 1998

Werner is niet gerust in het gedrag van Veronique nu ze luidop sterke standpunten begint te verkondigen. Jenny en Rosa gaan samen Marianne aanpakken over haar pesterijen met het huis. Maar de ruzie ontaardt en ook heel pijnlijke zaken uit het verleden worden opgerakeld.

Aflevering 125 (#390) - vrijdag 20 februari 1998

Nadat Rosa hem met Leontien ‘betrapt’ heeft, wil Luc alles uitleggen. Maar Rosa reageert zo categoriek dat Luc gekrenkt meegaat met Leontien. Na de commentaar van Florke over hun nachtelijk lawaai, begint Frank te vermoeden dat Simonne hem iets wil lappen. Hij besluit om een radicale oplossing te zoeken.