Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#396) - maandag 2 maart 1998

Harry heeft het moeilijk met de nieuwe situatie met Ingrid. Iedereen wil graag mee vieren, maar in Ter Smissen is er één persoon die dwarsligt. Als Simonne hoort wat Frank gedaan heeft, stort haar wereld in mekaar. Na een korte wandeling heeft ze een minder leuke boodschap voor Frank.

Aflevering 132 (#397) - dinsdag 3 maart 1998

Tom is terug en wil meer weten over het plotse vertrek van zijn zuster Ann. Hij krijgt het gevoel dat Marianne hem niet de hele waarheid zegt. Simonne lijkt vastbesloten om met Frank te breken, maar wil niet graag haar nestje opgeven. Fernand komt met een mogelijke oplossing op de proppen.

Aflevering 133 (#398) - woensdag 4 maart 1998

Simonne probeert van dokter Dré te weten te komen of de stap die Frank gezet heeft niet kan ongedaan gemaakt worden. Veronique irriteert Werner met een onverwachte mededeling over Lou. Wanneer Ingrid in de materniteit haar kindje even alleen laat, merkt ze een vreemde figuur in de omgeving van haar kamer op.

Aflevering 134 (#399) - donderdag 5 maart 1998

Ingrid krijgt bezoek van een vreemde vrouw die zich voorstelt als sociaal verpleegster. Marianne probeert Harry op te beuren en wil dat hij zich opnieuw als kunstenaar uitleeft. Wanneer haar psychiater haar een bezoek brengt, heeft Veronique grote moeilijkheden met haar gevoelens.

Aflevering 135 (#400) - vrijdag 6 maart 1998

Florke en Luc proberen Simonne op andere gedachten te brengen. Fernand voelt zich door Eva bij de neus genomen wanneer hij merkt dat ze als kapster aan het werk is bij Rosa. Op aanraden van haar psychiater gaat Veronique toch op bezoek bij Ingrid. Er gebeuren meteen vreemde dingen.