Wikia

Week 28

Week 29

Week 30

Aflevering 141 (#406) - maandag 16 maart 1998

Veronique speelt een spelletje om te zien hoever Harry en de andere bewoners van Ter Smissen durven gaan in hun beschuldigingen over de verdwijning van Clio. Leontien wil altijd meer van Luc en begint ernstige druk uit te oefenen. Marianne brengt Tom naar het ziekenhuis. Een eerste onderzoek bevestigt hun bange vermoedens.

Aflevering 142 (#407) - dinsdag 17 maart 1998

Na de situatie met Tom krijgt Marianne de indruk dat iedereen rond haar wegvalt. Harry heeft grote moeite om Ingrid tot rust te brengen, want zij is er nog steeds van overtuigd dat Veronique de dader is. Florke wil Franks toekomst kennen en legt daarom de kaarten.

Aflevering 143 (#408) - woensdag 18 maart 1998

Simonne en Jenny hebben ernstige bedenkingen bij het spelletje dat Frank en Luc spelen in verband met hun nieuwe zaak. Marianne is woedend op Dré omwille van zijn foutieve diagnose. Dré kondigt meteen radicale maatregelen aan.

Aflevering 144 (#409) - donderdag 19 maart 1998

Marianne is totaal ondersteboven door de onverwachte beslissing van Dré en zoekt hulp bij Jenny. Veronique vindt dat Werner haar opnieuw wil controleren en loopt boos weg. Frank gaat een van zijn verdachte klussen opknappen en ontmoet Veronique.

Aflevering 145 (#410) - vrijdag 20 maart 1998

Leontien confronteert Luc met de bewijzen van zijn gesjoemel met Frank. Marianne geeft aan Jenny eindelijk toe dat Walter veel voor Rosa voelde. Veronique en Frank worden geconfronteerd met de vermiste Clio.