Wikia

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#276) - maandag 15 september 1997

Marianne wil kost wat kost te weten komen hoe ver de verhouding tussen Tom en Sarah gaat. François en Ingrid wachten nog altijd op Rebecca. Maar zij heeft een verrassing in petto. Veronique gaat op onderzoek in de stallen. Frank betrapt haar.

Aflevering 12 (#277) - dinsdag 16 september 1997

Lou is razend op Veronique en wil haar tegen haar wil naar de dokter brengen. Jenny gaat bij Marianne uithuilen en is vastbesloten haar het hele verhaal te vertellen. Tom heeft een afspraak met Sarah, maar Marianne houdt hem tegen.

Aflevering 13 (#278) - woensdag 17 september 1997

Marianne en Marijke overleggen hoe ze het geheim van de verwantschap tussen Tom en Sarah kunnen bewaren. Lou en de psychiater zijn het oneens over de behandeling van Veronique. Ingrid komt plots langs in Ter Smissen en wil Harry dringend spreken.

Aflevering 14 (#279) - donderdag 18 september 1997

Tot grote ontsteltenis van Tom wordt Sarah op een brutale manier terug naar huis gebracht. Rosa maakt zich ongerust over Carolien die niet naar huis is gekomen. Bennie vraagt Frank hoe het eigenlijk met Neil gaat. Frank vermoedt dat Bennie meer weet.

Aflevering 15 (#280) - vrijdag 19 september 1997

Lou maakt zich nog meer zorgen om het gedrag van Veronique, die nu opnieuw heel vreemd doet. Rosa en Carolien hebben iets te vieren, maar hun etentje wordt verstoord. Frank krijgt bezoek van politieagent Fernand die heel gewichtig doet.