Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 146 (#411) - maandag 23 maart 1998

Volgens Rosa is de gewijzigde houding van Marianne een truc om de erfenis ongedaan te maken. Leontien schakelt Simonne in om meer te weten te komen over Frank en Luc. Marianne probeert Tom uit het hoofd te praten dat zij gevoelens voor Dré zou koesteren.

Aflevering 147 (#412) - dinsdag 24 maart 1998

Sarah spreekt haar gevoelens voor Tom uit en wacht met spanning op zijn reactie. Florke gaat Simonne opzoeken in Ter Smissen. Zij vindt dat Simonne zich vreemd gedraagt. Leontien weigert Lucs ontslag en confronteert hem met zijn broer Frank.

Aflevering 148 (#413) - woensdag 25 maart 1998

Rosa wil tussen Eva en haar vader Fernand bemiddelen om een oplossing te zoeken voor haar schoolverzuim. Luc drinkt zich moed in om het goed te maken met Rosa. Simonne is blij met het heuglijke bericht, maar is bang voor de reactie van Frank.

Aflevering 149 (#414) - donderdag 26 maart 1998

Luc moet aan Leontien bekennen wat hij werkelijk van plan was. Frank is razend en trekt de verkeerde conclusies uit het bericht van Simonne. Ondertussen wordt Frank in de krant voorgesteld als een nieuwe held. Dat heeft gevolgen die hij zeker niet voorzien had.

Aflevering 150 (#415) - vrijdag 27 maart 1998

Ten einde raad maakt Felicienne aan Marianne duidelijk wat haar rivale Rosa eigenlijk kwam doen. Florke en Rogerke hebben opnieuw een origineel plan uitgewerkt om Frank en Simonne bij mekaar te brengen. Ondertussen krijgt inspecteur Tibbax een belangrijk bericht over de moordzaak.